Terms of service

Veini püsitellimuse näol on tegu mugavusteenusega, mille eesmärk on tutvustada häid ja kvaliteetseid veine kiire elustiiliga veinisõpradele.

  • Bestwine veini püsitellimus on kuumaksupõhine teenus, mille raames postitatakse sulle igas kuus sinu poolt valitud komplekt veini sinu poolt valitud Smartposti pakiautomaati.
  • Teenust osutatakse kuni üks kuu viimasest õnnestunud maksest (teenus on ettemaksupõhine).
  • Püsitellimuse veebilehel on võimalik tellimus igal hetkel tühistada. Tellimuse tühistamine rakendub järgmisest kalendrikuust ja käesoleva kuu tellimus toimetatakse veel sinuni.
  • Peale tellimuse tühistamist järgmist makset kaardilt maha ei võeta. Bestwine OÜ-l on õigus tellimus ka ise tühistada, kui selleks on mõjuv põhjus. Kui selline olukord peaks tekkima, teavitatakse sellest tellimuse esitajat.

Tellimust esitades arvesta, et:

  • Veinikomplekti võivad kuuluda valged, punased, roosad ja vahuveinid.
  • Veinide komplektile ei rakendu kampaaniasoodustused ega sünnipäevasoodustus.
  • Tootekomplekt pannakse kokku toote- ja hinnaanalüüsi põhjal, kus veinid jagunevad pikema perioodi peale. Fookus on elamusel ja hind on õiglane pikema ajaperioodi lõikes (hind kujuneb kolmest tootest kokku kolmekuulise intervalli põhjal (veinid ei pruugi alati olla oma hinnalt samas vääringus selle komplekti hinnaga).
  • Me jätame endale õiguse teenuse hindu ka vastavalt keskkonnast tulenevatele tingimustele muuta.
  • Teenus on ettemaksupõhine.
  • Pangakaardilt võetakse teenuse tasu iga kuu 7. kuupäeval. Veini kast pannakse teele iga kuu teisel nädalal.
  • Tellides enne kuu kolmanda nädala lõppu, postitatakse käesoleva kuu komplekt. Kuu viimasel nädalal esitatud tellimus postitatakse järgmise kuu tellimustega. 
  • Teenusest on igal hetkel õigus loobuda.
  • Teenuse tellimise eelduseks on tellija vanus vähemalt 18 aastat.

Bestwine garanteerib veinide kõrge kvaliteedi. Kui kauba hulgas on praaktoode või ekslikult valesti saadetud vein, on tellijal õigus kokkuleppel Bestwine'iga toode tagastada või välja vahetada. Pretensiooni rahuldamiseks peab tellija müüjat 1 tööpäeva jooksul peale vea avastamist sellest informeerima ning esitama pretensiooni aluseks oleva toote ekspertiisi.